S&P 500 - ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ 17/07/2010

Started by Stephanos, July 17, 2010, 00:43:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Stephanos

Ο σχηματισμός καθοδικής σφήνας είναι το κυρίαρχο τεχνικό στοιχείο του διαγράμματος.

Κατά την συνεδρίαση της Παρασκευής και υπό το βάρος του καθοδικού σκέλους της σφήνας και του κινητού μέσου των 200 ημερών η αγορά ανοίγει καθοδικά και κλείνει πολύ άσχημα. Ταυτόχρονα ολοκληρώνει το 5ο άγγιγμα στα σκέλη του σχεδιαζόμενου σχηματισμού επιβεβαιώνοντας την ύπαρξη του ενώ ο όγκος συναλλαγών ελαττώνεται (ως είθισται) όσο οι τιμές κατευθύνονται προς την κορυφή της.
Η διολίσθηση των τιμών θα μπορούσε να συνεχιστεί ώστε να εξομαλυνθούν πλήρως οι βραχυχρόνιες υπεραγορασμένες συνθήκες αλλά το τελικό τυπικό αποτέλεσμα για τέτοιου είδους σχηματισμούς είναι η ανοδική διάσπαση τους.

Η ανοδική αντιστροφή που έλαβε χώρα κατά την διαμόρφωση του πυθμένα του περασμένου Ιουλίου δείχνει πως βρισκόμαστε στην έναρξη ενός νέου ανοδικού σκέλους για αυτό το bull market αλλά  στην παρούσα φάση θα θέλαμε να δούμε ένα υψηλότερο πυθμένα πριν από την ενεργοποίηση νέων αγοραστικών σημάτων.


[attachimg=1]


Τόσο στο ημερήσιο όσο και στο εβδομαδιαίο διάγραμμα οι τιμές βρίσκονται ικανοποιητικά πάνω από τις μακροχρόνιες δυναμικές στηρίξεις.

[attach=2]   [attach=3]

Καλή εβδομάδα
My word of advice: "Trade what you see, not what you believe."



Against the Standard Way of Thinking.

ny

Στεφανε αν τωρα αρχισε το καθοδικο 5αρι της σφηνας ,ακομα και ως κυμα c ενος εκτεταμενου φλατ αβc ,δεν ειναι απαραιτητο να αναμενουμε υψηλοτερα χαμηλα ,για να ελθει η αντιστροφη.Λογικα  ισως ακουμπησει την κατω γραμμη της σφηνας(η και υπερβει)

Stephanos

Για μένα το 5άρι έχει τερματιστεί στις 1010 μονάδες (μέχρι αποδείξεως του εναντίον).
My word of advice: "Trade what you see, not what you believe."



Against the Standard Way of Thinking.

Stephanos

H αγορά είναι έτοιμη να διασπάσει την καθοδική σφήνα.
My word of advice: "Trade what you see, not what you believe."



Against the Standard Way of Thinking.